Dienstverlening‎ > ‎

Ontstaan Zorg PlusPunt en de dienstverlening

Het idee om gaan te bemiddelen in dienstverlening komt door eigen ervaring. Wij hadden een oma en waren de enige mantelzorgers in haar omgeving. Op het moment dat haar fysieke en geestelijke welzijn achteruit ging, gingen wij steeds meer voor haar doen. Denk hierbij aan: begeleiding en vervoer naar het ziekenhuis, de was uit de wasmachine halen en ophangen, boodschappen doen, de tuin onderhouden, de administratie verzorgen en ervoor zorgen dat ze haar medicijnen op tijd nam of er niet teveel nam.

Door al deze klusjes hadden wij niet altijd tijd over of zin in gezamenlijk een kopje koffie of een wijntje drinken op zondag. En dat vonden wij jammer want dat is eigenlijk het belangrijkste. Andere mensen kunnen ook de boodschappen of de tuin doen en dat hoeft de mantelzorger niet altijd allemaal zelf te doen.

Toen is het idee ontstaan om te gaan bemiddelen in dienstverlening. En deze bemiddeling in dienstverlening moet aan een aantal voorwaarden voldoen:
  • We bemiddelen alleen maar in particulieren en bedrijven als we deze mensen ook de sleutel van “oma” toe vertrouwen.
  • Alle partijen moeten een aansprakelijkheidsverzekering hebben.
  • De klant hoeft geen contant geld in huis te hebben.
  • Duidelijke en overzichtelijke declaratieprocedure.

Inmiddels heeft Zorg PlusPunt een grote klantenkring waarvoor wij bemiddelen.

Wilt u meer informatie ontvangen? Dan kunt u HIER een informatieformulier invullen of u kunt direct naar onze webshop voor dienstverlening gaan: www.mensenvoorwensen.nl.